Геометричні фігури
Переглядаємо відео. А для закріплення виконуємо завдання.
Дидактичні ігри та
вправи
Вправа «Розпізнай фігури»
Принцип виконання: Запропонуйте дитині розглянути
малюнки та визначити, де і які геометричні фігури на ньому зображено.
Вправа-казка «Майструємо геометричні фігури»
Принцип виконання: Дорослий читає казку, а дитина має змоделювати
відповідні геометричні фігури, про які йде мова, використовуючи рахункові
палички (Якщо немає, то можна замінити чимось іншим. Наприклад,
сірниками) та мотузочки.
Казка про братів
Жили-були два брати –Трикутник і Квадрат. Старший, був дуже добрим і
життєрадісним, а ось молодший – незадоволеним і заздрісним (Запитайте у
школярів, якої геометричної форми був старший брат, а якої – молодший).
Якось Трикутник каже старшому братові: «Ти такий великий, повніший та
ширший за мене, в тебе більше сторін і кутів, в мене лише 3, а в тебе цілих 4
кути!». Старший брат лише знизав плечима: «Я таким народився!».
Настала ніч, і Трикутник вирішив позлодійкувати та повідрізати братові всі
кути зі словами: «Ну що ж, спати лягав ти квадратом, а прокинешся без кутів!»
(Вчитель уточнює у дітей, яку фігуру думав утворити таким чином Трикутник з
квадрата?А діти мають викласти коло за допомогою паличок та мотузки).
Але на ранок молодший
брат стояв без слів. Отакої! Тепер у брата вісім новеньких кутів! (учні
складають восьмикутник, показують всі геометричні фігури та пояснюють, чим вони
відрізняються одна від одної).
Вправа «Подорожуймо містом»
Принцип виконання Це місто Геометричних Фігур. На чому тут
можна подорожувати? (корабель, вантажний автомобіль, легковий
автомобіль, потяг).Також дорослий пропонує визначити, з яких геометричних
фігур складається кожен вид транспорту, порахувати їх і назвати кольори.
Немає коментарів:
Дописати коментар